Cena verejnosti

Cena verejnosti

Cena udelená v rámci súťaže NCD 2016 na základe hlasovania návštevníkov výstavy.

SKVOST, verbálna a vizuálna identita značky, Brooch Couture with Grace
dizajn: Mikina Dimunová
klient: Skvost, s. r. o., Bratislava 

Značka SKVOST má vlastný jazyk, využíva archaizmy. Pracuje s troma jazykmi - slovenčinou, angličtinou a francúzštinou. Jej hlavným mottom je: ‘contemporary vintage’ a tak odhaľuje krásy staromódnosti na verbálnej aj vizuálnej úrovni.
Hlavnou súčasťou vizuálnej identity značky SKVOST je logotyp a typografický monogram. Typografický monogram je vytvorený tak, že všetky spoluhlásky sú vpísane do jedinej samohlásky, ktorú slovo obsahuje. Logotyp zas obsahuje claim, ktorý definuje kategóriu šperku. SKVOST / Brooch Couture with Grace. Formálne stvárnenie logotypu je eklektické a nostalgicky staromódne.

ikonka PDF BRAND IDENTITY (pdf; 4,32 MB)