For Noise Festival vizuál / branding

For Noise Festival vizuál / branding

Švajčiarska dizajnérka Alexandre Pietra vytvorila pre tohoročný letný festival For Noise v švajčiarskom Lausanne - Pully netradičný vizuál, pri tvorbe ktorého využila hudbu.

Ako sa dá jednoducho graficky zachytiť hudobná rôznorodosť interpretov festivalu? Mladá švajčiarska dizajnérka sa pri tvorbe nového vizuálu pre hudobný festival For Noise spoľahla na hudbu samotnú. Pietra zmiešala modrú a bielu farbu v nádobe, ktorú potom postavila na reproduktor hrajúci skladby najočakávanejších interpretov festivalu, vytvárajúc tak abstraktne-expresionistické fľaky. Najnovší singel Dana Deacona “Feel the Lightning” rozptýlil farbu do roztočeného neporiadku, hit kapely Jungle z roku 2014 “Busy Earnin” roztiahol línie modrej farby do štíhlejších foriem, zatiaľ čo skladba kapely Franz Ferdinand z roku 2013 “Evil Eye” vykúzlila z farieb Rorschachov fľak.
Pietra tvrdí, že tento hravý grafický prístup vyriešiel jeden veľmi zložitý problém. Festival For Noise vznikol v roku 1990 ako rokový festival, hoci v priebehu rokov sa jeho žánrová skladba stala omnoho rozmanitejšou. Preto nechala hudbu samotnú nadiktovať vizuálny štýl festivalu.


Viac informácií o vizuále: http://de.phaidon.com/agenda/design/articles/2015/july/01/festival-design-that-lets-the-music-do-the-branding/
Viac informácií o autorke: https://www.behance.net/AlexandrePietra
Viac informácií o festivale: http://www.fornoise.com/en/